20 квітня 2021 р у Полтавському базовому медичному фаховому коледжі на платформі дистанційного навчання Zoom відбулося засідання Школи молодого викладача «Впровадження у практику роботи нових педагогічних технологій та інновацій». Були розглянуті питання згідно плану засідання, а саме:
- Суть і функції методів навчання.
- Класифікація методів навчання:
- Словесні методи навчання.
- Наочні методи навчання.
- Методи практичного навчання.
- Логічні методи навчання.
- Ігрові методи навчання.
- Використання активних форм і методів у навчальному процесі
- Методи контролю знань студентів.
- Методи самоуправління навчально-виховним процесом.
В ході засідання ми дійшли висновку, що кожен метод навчання складається з множини дидактичних прийомів, органічно поєднаних між собою в певну систему. В окремих методичних ситуаціях прийом може виступати як метод навчання, і, навпаки, метод може бути прийомом, тому що вони діалектично взаємозв’язані. Наприклад, бесіда – самостійний метод навчання, але коли вона епізодично використовується педагогом під час практичних занять, то виступає як прийом навчання, що входить до методу практичних дій. Пояснюючи новий матеріал, викладач може використати як допоміжні прийоми елементи бесіди, дидактичної гри, вправляння тощо. Метод і прийом можуть мінятися місцями.