Головним завданням дистанційного навчання для викладачів циклової комісії природничо-наукових дисциплін є розвиток інтелектуальних та творчих здібностей студентів за допомогою відкритого і вільного використання освітніх ресурсів і програм.
Непростим виявилося завдання оволодіти дистанційним навчанням для всіх учасників освітнього процесу, але викладачі циклової комісії знаходять різні рішення в умовах карантину. Під час дистанційного навчання викладачі Сакевич В.І., Загорулько Г.А., Ніжніченко О.С. , Могила В.І., Чемісова Т.С., Дзямко А.А., Єфименко Н.Р. та Бедюх А.М. використовують різні методи подачі матеріалу та виконання домашнього завдання. Постійно проводиться робота в системі Moodle, Viber, Zoom. З усіма студентами налагоджене дистанційне навчання. Викладачі циклової комісії: Єфименко Н.Р., Ніжніченко О.С. регулярно проводять консультативні конференції в системі Zoom.
Завдання студенти отримують на електронну адресу, Moodle або через Viber за підтримки кураторів груп. Студенти опрацьовують теми відповідно до календарно-тематичного плану та розкладу навчальних занять, пишуть конспекти, надсилають відповіді на електронну пошту, Moodle або на Viber. В кого є проблеми з інтернетом надсилають відповіді смс повідомленнями. Оцінки студенти отримують в кінці тижня по кожній темі.
Після закінчення певної теми викладачами циклової комісії проводиться тематичне оцінювання шляхом тестування в системі Moodle. Під час вивчення теми студенти опрацьовують і самостійну роботу. Для цього в них є спеціальні зошити куди вони конспектують матеріал. Після закінчення карантину самостійна робота буде перевірена викладачем-предметником.
Також викладачі циклової комісії проводять підготовку студентів до ЗНО. По кожному предмету відкриті освітні онлайн ресурси, які дають можливість перевірити знання і підготуватися до ЗНО. Контроль по проходження ЗНО бере на себе куратор, який в кінці кожного тижня відправляє результати відповідальному.