Циклова комісія з основ медсестринства та клінічних дисциплін

Склад циклової комісії з основ медсестринства та клінічних дисциплін 

 

Синенко Олена Анатоліївна

Директор коледжу , кандидат медичних наук, викладач –методист, “спеціаліст вищої категорії”. Викладає дисципліни «Неврологія», « Психіатрія». Стаж роботи у коледжі -28 років. Закінчила  Українську медичну стоматологічну академію  за спеціальністю «Лікар» у     1996 році.

Коло професійних  інтересів:  організація навчально- виховного процесу на основі індивідуального підходу до студентів. Впровадженняя  найсучасніших технологій у навчальний процес.

Нестеренко Наталія Василівна

Завідувачка відділенням сестринської справи, викладач медсестринства в педіатрії,  онкології, медсестринства в онкології,   педіатрії “спеціаліст вищої категорії”. Закінчила

Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія» у 2007 році, спеціальність: «Педіатрія»; кваліфікація: лікар-педіатр. Стаж роботи – 16 років.

Коло професійних інтересів: сприяти студентові у здобутті комунікативних навичок, тобто здатності працювати у різноманітних групах, виконуючи різні  соціальні ролі (лідера, виконавця, посередника, тощо).

Артемьєва Олена Володимирівна

викладач інфектології,    медсестринства в інфектології, “спеціаліст вищої категорії”. Закінчила Харківський медичний інститут у 1994 році, спеціальність: «Санітарія, гігієна, епідеміологія»; кваліфікація: лікар-гігієніст, епідеміолог, профпатолог. Стаж роботи – 28 років.

Коло професійних інтересів: організація роботи із формування методів і прийомів активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів медичного фахового коледжу у процесі вивчення інфектології.

Білаш Надія Євгенівна

 викладач «спеціаліст» ПБМФК, викладає «Невідкладні стани у внутрішній медицині» і «Внутрішню  медицину». В 2002 році вступила до УМСА яку успішно закінчила в 2008 р . В цьомуж році почала проходи інтернатуру на базі ПОКЛ за фахом «Анестезіологія  і інтенсивна терапія», яку успішно закінчила в 2010 році. Після закінчення інтернатури в 2010 працевлаштувалась в «Полтавський обласний центр профілактики та боротьби з ВІЛ/СНІД» на посаду лікар анестезіолог- реаніматолог стаціонарного інфекційного відділення з палатами інтенсивної терапії, де працювала до грудня 2021 року . З січня 2022 року під час епідемії СОVID19 працювала в «5ПМКЛ» на посаді лікар анестезіолог -реаніматолог . В 2023 пройшла курс спецалізаціі за фахом «Терапія» на базі ПДМУ , після успішного закінчення якого , отримала фах лікаря -терапевта.. З лютого 2024 року по сьогодні працює в ПБМФК викладачем внутрішньої медицини .Педагогічний стаж – 2 роки.

Васильєва Леся Анатоліївна

викладач фізіології, внутрішньої медицини, сімейної медицини, “спеціаліст”, закінчила УМСА у 2005 році.
Педагогічний стаж  – 4 роки.
Коло професійних інтересів: розвиток творчих здібностей студентів, формування активної особистості
Грігор’єва Ірина Миколаївна  –
завідувач з навчально- виробничої практики, “спеціаліст вищої категорії”,  викладає дисципліни “Медсестринство в акушерстві”, “Медсестринство в гінекології”.
Стаж роботи у коледжі-24 роки. 
Закінчила ПМСІ, лікар акушер-гінеколог.
Коло професійних інтересів:  профілактика захворювань,  що передаються статевим шляхом; вплив шкідливих факторів на репродуктивне здоров’я жінки.

Громов Сергій Вікторович

відповідальний секретар приймальної комісії, практичний психолог, викладач-методист, “спеціаліст вищої категорії” викладає дисципліну “Військово-медична підготовка та медицина надзвичайних ситуацій”.
Стаж роботи у коледжі- 22 роки.
Закінчив ПДПУ, психолог, біолог.
Коло професійних інтересів:  психолого-медико-педагогічна підготовка фахівців у відповідності до сучасних умов ринку праці та наслідків проведення ООС.

Дорогейко Любов Іванівна

викладач медсестринства в педіатрії, “спеціаліст вищої категорії”. Закінчила Харківський медичний інститут у 1983 році, спеціальність: «Педіатрія»; кваліфікація: лікар-педіатр. Стаж роботи – 36 років.

Коло професійних інтересів: прищепити студентам уміння користуватися дослідницькими прийомами: збирати необхідну інформацію, вміти її аналізувати, з різних точок зору, висувати різні гіпотези, уміти робити висновки.

Захарченко Юлія Вікторівна

 “спеціаліст вищої категоріїЦ, викладає дисципліни «Медсестринство у внутрішній медицині.», «Внутрішня медицина» Стаж роботи у коледжі – 18 років. Закінчила  Українську медичну стоматологічну академію  за спеціальністю «Лікар» у     2000 році.

Коло професійних  інтересів:використовує інтерактивні методи навчання , нестандартні заняття, заняття- диспут тощо.

Козіна Наталія Миколаївна

викладач хірургії, анестезіології та реаніматології, “спеціаліст”. Закінчила УМСА за спеціальністю “Лікар-хірург” у 2000 році. Працювала лікарем-хірургом в КП Полтавській дитячій міській клінічній лікарні. Загальний стаж роботи 28 років, педагогічний стаж 5 роки.
Коло професійних інтересів: невідкладна допомога та діагностика гострої хірургічної патології.

Коломієць Наталія Григорівна

“спеціаліст вищої категорії”. Стаж роботи у коледжі 33 роки, на посаді викладача 18р. викладає дисципліни: «Основи медсестринства», «Догляд за хворими із основами медичної маніпуляційної техніки», «Медсестринство у сімейній медицині»,закінчила Полтавське медичне училище у 1995 році за спеціальністю сестра медична; медичний коледж Української медичної стоматологічної академії, напрям підготовки: «Медицина», кваліфікація бакалавр медицини: сестра медична 2005 р., Полтавський національний педагогічний університет ім. В.Г.Короленка, ступінь вищої освіти: магістр у 2018 році.

 

Коло професійних інтересів: формування студента як особистості і лише потім – як професійного працівника, що володіє спеціальними знаннями в певній галузі медичної  діяльності; підвищення педагогічної компетентності, майстерності та творчості викладачів ЦМК.

Коростиленко Людмила Петрівна

“спеціаліст вищої категорії”. Стаж роботи у коледжі 43 роки, закінчила Полтавський  медичний стоматологічний інститут у 1979 році, спеціальність: «Лікувальна справа»; кваліфікація: лікар

Лікар-лікувальник. Викладає  дисципліни: «Офтальмологія», «Медсестринство у офтальмології».

Коло професійних інтересів: формування у молоді відповідальної поведінки та культури здорового способу життя;  формування всебічно і гармонійно розвиненої особистості.

Кулай Наталія Іванівна

Методист коледжу, викладач внутрішньої медицини “спеціаліст вищої категорії”, викладає дисципліни «Медсестринство у внутрішній медицині», « Внутрішня медицина» Стаж роботи у коледжі -20 років. Закінчила  Українську медичну стоматологічну академію  за спеціальністю «Лікар» у     1998 році.

Коло професійних  інтересів:  постійно підвищувати свій фаховий рівень та розвивати студентів, проводити виховну роботу серед студентів. : підготовка до самостійної роботи студентів через наближення практичних занять до реальних умов на клінічних базах закладів охорони здоров’я міста.

Мироненко Лариса Вадимівна 

“спеціаліст вищої категорії”, викладає дисципліни «Медсестринство у дерматовенерології», « Дерматологія». Стаж роботи у коледжі – 26  років. Закінчила  Полтавський медичний стоматологічний інститут   за спеціальністю «Лікар» у     1993  році.

Коло професійних  інтересів: формування справжніх професіоналів, індивідуальний підхід до кожного студента

Опошнян Світлана Іванівна

 –

“спеціаліст вищої категорії”. Стаж роботи у коледжі 31 рік, викладає дисципліни:«Основи медсестринства», «Догляд за хворими із основами медичної маніпуляційної техніки», закінчила Полтавське медичне училище у 1981 році за спеціальністю сестра медична, Полтавський медичний стоматологічний інститут у 1990 році, Стоматологія. Лікар-стоматолог.

Коло професійних інтересів: виховання почуття відповідальності у студентів коледжу, формування професійного іміджу у працівників медичних закладів; формування академічної чесності у майбутніх фахівців університетів Європейського Союзу

Піскун Олександр Іванович

“спеціаліст другої категорії”,  викладає дисципліни “Невідкладні стани в хірургії”, “Медсестринство в хірургії”.
Стаж роботи у коледжі- 15 років.
Закінчив Черновецький медичний інститут, лікар-хірург.
Коло професійних інтересів:  активне впровадження сучасних діагностично-лікувальних методик при підготовці майбутніх фахівців.

Редченко Людмила Володимирівна

завідувач відділенням лікувальної справи, “спеціаліст першої категорії”, викладає дисципліни “Отоларингологія”, “Медсестринство в отоларингології”,”Епідеміології з основами профілактичної медицини” . 
Стаж роботи у коледжі-14 років.
Закінчила УМСА за спеціальністю ” Лікувальна справа”, лікар- отоларинголог.
Коло професійних інтересів:  активне використання сучасних освітніх технологій у навчальному процесі.

Рябека Тамара Іванівна

викладач педіатрії, медсестринства в педіатрії, невідкладних станів в педіатрії, “спеціаліст вищої категорії”. Закінчила Донецький медичний інститут ім. М.Горького у 1986 році, спеціальність: «Педіатрія»; кваліфікація: лікар-педіатр. Стаж роботи – 35 років.

Коло професійних інтересів: не лише передати студентам суму тих чи інших знань, а навчити здобувати ці знання самостійно, вміти застосовувати їх для розв’язання нових пізнавальних і практичних завдань.

Серажим Світлана Миколаївна

“спеціаліст вищої категорії”,  викладає дисципліни “Акушерство”, “Гінекологія”, “Невідкладні стани в акушерстві і гінекології”, “Акушерство з репродуктивним здоров’ям”.

Стаж роботи у коледжі- 17 років.
Закінчила УМСА, лікар акушер- гінеколог.
Коло професійних інтересів: сучасні методи контрацепції у різних вікових періодах жінки.

Сіліна Лариса Василівна

“спеціаліст вищої категорії”, викладає дисципліни «Стоматологічні захворювання», «Геронтологія, геріатрія», «Медсестринство в геронтології, геріатрії. Хоспісна та паліативна допомога», «Фізіологія» .Педагогічний стаж – 15 років

Закінчила Смоленську державну медичну академію , за спеціальністю

« Лікар- стоматолог» у 1998 році.

Коло професійних  інтересів: формування фахових компетенцій у процесі використання інтерактивних технологій, симуляційних методів навчання.

Сорока Юлія Борисівна

викладач педіатрії, медсестринства в педіатрії “спеціаліст вищої категорії”. Закінчила Українська медична стоматологічна академія у 1998 році, спеціальність: «Лікувальна справа»; кваліфікація: лікар. Стаж роботи – 20 років.

Коло професійних інтересів: застосування інтерактивних методів навчання на заняттях педіатрії за допомогою мультимедійної презентації, в основі якої лежить застосування компетентнісного підходу.

Стафійчук Олександр Петрович

 

“спеціаліст вищої категорії”, викладає дисципліни “Хірургія “, “Анестезіологія та реаніматологія”, “Невідкладні стани в хірургії”, “Медсестринство в хірургії”.
Стаж роботи у коледжі- 28 років.
Закінчив УМСА , лікар хірург. 
Коло професійних інтересів:  використання вітагенних технологій як основи в практичній  хірургії.
 

Супруненко Віталіна Геннадіївна

“спеціаліст вищої категорії”. Викладає дисципліни «Неврологія», « Психіатрія», « Медсестринство в неврології», « Медсестринство в психіатрії».Стаж роботи у коледжі – 28 років. Закінчила  Українську медичну стоматологічну академію  за спеціальністю «Лікар» у     1995 році.

Коло професійних  інтересів: організація навчання, сучасні підходи та технології при вивченні психіатрії та неврології.

Шаповал Роман Сергійович

Шкурба Тамара Олександрівна

“спеціаліст вищої категорії”, викладач догляду за хворими та догляду за хворими та медичної маніпуляційної техніки, основ медсестринства, патоморфології та патофізіології, закінчила Полтавський державний медичний стоматологічний інститут у 1988 році, спеціальність: “Стоматологія”; кваліфікація: лікар-стоматолог. Стаж роботи – 31 рік.

Штомпель Вікторія            Юріївна

“спеціаліст вищої категорії”, кандидат медичних наук, доцент. Викладає дисципліни «Медсестринство у внутрішній медицині.», «Внутрішня медицина», « Невідкладні стани у внутрішній медицині», «Сімейна медицина». « Медсестринство у сімейній медицині». Педагогічний стаж  – 34 роки. Закінчила  Полтавський медичний стоматологічний інститут   за спеціальністю «Лікар -терапевт» у     1978 році.

Коло професійних  інтересів: впровадження особистого професійного досвіду при підготовці майбутніх    фахівців, постійне підвищення свого фахового рівня.

Метою роботи викладачів циклової комісії професійних медсестринських дисциплін є формування професійних компетенцій здобувачів освіти  при вивченні дисциплін професійного циклу, виховання професійних якостей майбутніх фахівців та розвиток їх творчого потенціалу. Головна мета роботи комісії полягає підвищенні рівня знань здобувачів освіти, у поліпшенні якості підготовки спеціалістів, формування високоосвіченої, моральної, самодостатньої особистості, кваліфікованого фахівця. У своїй роботі викладачі циклової комісії використовують різноманітні форми і методи навчання, які забезпечують високу пізнавальну активність та самостійність студентів.
        Щомісячно проводяться засідання циклової комісії основ медсестринства та клінічних дисциплін, на яких:

  • розглядаються шляхи вдосконалення викладання загальноосвітніх дисциплін, самостійної позааудиторної роботи студентів, навчальних проєктів;
  • обговорюються та затвердження плану роботи ЦК, затвердження робочих програм навчальних дисциплін для освітньо-професійних програм Лікувальна справа, Сестринська справа;
  • обговорення та розгляд календарно-тематичних планів, індивідуальних планів викладачів щодо підвищення кваліфікації та заслуховування звітів про їх виконання, досконалення навчально-методичного забезпечення з освітніх компонентів ЦК;
  • Обговорення та затвердження планів роботи кабінетів, тощо;

Проводиться обмін досвідом роботи, новою інформацією, яку отрималили викладачі після участі у конференціях. Тренінгах, (Львів, Тернопіль, Київ) та інші новинки сучасності.

Основними напрямками роботи циклової комісії є:

  • удосконалення організаційних форм навчання студентів з використанням інформаційно-комунікаційних технологій як засіб підвищення якості знань студенті;
    • впровадження новітніх технологій навчання та форм організації освітнього процесу, які максимально відповідають вимогам часу;
    • розвиток творчих здібностей, активізація самостійної пізнавальної та науково-дослідницької діяльності студентів;
    • індивідуалізація навчальної діяльності з урахуванням здібностей та психологічних особливостей студентів;
    • підвищення рівня кваліфікації та педагогічної майстерності викладачів.

 

Форми і методи організації методичної роботи сплановані на основі аналізу реального рівня компетентності викладачів. Використовуються як традиційні, так і нетрадиційні форми методичної роботи – доповіді,  тренінги, захист портфоліо, міні-семінари. Значна увага приділяється організації самоосвітньої діяльності викладачів. Професійний напрямок самоосвіти викладачі здійснюють шляхом безперервного поглиблення своїх знань та пошуку власної методики викладання з урахуванням сучасних технологій та умов навчання.

Викладачі циклової методичної комісії беруть активну участь у розробці навчально – методичного забезпечення, рекомендацій для позааудиторної самостійної роботи здобувачів освіти. Організації групових та індивідуальних консультацій, додаткових занять щоб наздогнати та опрацювати втрачений час занять через військову агресію та повітряні тривоги навчальна робота здійснюється на засадах компетентнісного підходу, впровадження стандартів  медсестринських втручань, реалізації міждисциплінарної інтеграції.

Навчально-матеріальна база циклової комісії основ медсестринства зосереджена в кабінетах доклінічної практики та в кабінетах клінічної практики на базах лікувально-профілактичних закладів міста. Де здобувачі освіти відпрацьовують практичні навички на муляжах та фантомах. Кабінети укомплектовані спеціальним оснащенням для відпрацювання навичок,передбачених програмою, стендами, таблицями, муляжами.

Викладачі використовують різні способи заохочення студентів, що сприяє розвитку пізнавальної активності, формуванню знань, вмінь і самостійності в розв’язанні професійних завдань в умовах воєнного стану.

Заняття в укриттях

На заняттях викладачі створюють умови для самореалізації студента як особистості, формування конкурентно-спроможного майбутнього фахівця, шляхом вдосконалення системи організації навчального процесу, застосовуючи інформаційно-комунікаційні технології, інтерактивні форми і методи навчання, в тому числі форми дистанційного навчання. Працюють в інформаційно-навчальній системі коледжу «Moodle», наповнюючи платформу матеріалами, а також активно користуються загальнодоступними навчальними платформами.

Усі клінічні освітні компоненти мають гурток, керівниками яких є досвідчені, креативні, творчі викладачі.  Засідання гуртків проводяться кожного місяця, де обговорюють нагальні питання планів гуртка, ведуть науково-пошукову роботу та інше. Кожного року  у коледжі проводиться виставка  робіт членів гуртків.

Про якісну роботу гуртків говорить активна участь здобувачів освіти у  студентській науковій конференції на рівні коледжу, переможці брали участь у обласній науковій конференції. Всеукраїнській. Де отримали  призові місця та відзнаки за участь.

Дякуючи високому професіоналізму викладачів, коледж має ліцензію на проведення заходів безперервного розвитку (БПРів) для медичних працівників області та України в цілому. Викладачі  циклової комісії активно беруть участь у проведенні занять БПР, діляться своїм досвідом, проводять майстер-класи.

Трансляція власного педагогічного досвіду є важливим фактором професійного зростання викладачів, сприяє рефлексії. Викладачі циклової комісії діляться досвідом своєї роботи, беруть участь у міжнародних науково-практичних конференціях, друкують статті  у фахових журналах. Відвібують конференції, конгреси, тренінги.

Завдання на майбутнє:

  • Впровадження викладачами циклової комісії інноваційних методів це дає можливість для постійного розвитку кожного здобувача освіти;
  • Проведення науково – дослідної роботи здобувачами освіти що здатне зробити значний внесок не тільки у їх власний розвиток, але й у розвиток галузі охорони здоров’я України.
  • Дотримання академічної доброчесності всіма учасниками навчального процесу тому, що це запорука формування професійної компетентності.

Сучасні технології + творча діяльність + співпраця всих учасників освітнього процесу– це формула успіху здобувача освіти і викладача.